ESCOLES DE LA MAR

Els passats diez 17 i 18 de setembre, 5é i 6é de primària ens vam anar a les escoles de la mar de Borriana.

El primer dia, al matí, vam navegar amb vaixells de vela i, a més, ens van ensenyar a fer nusos d’amarrament i de tope. Jo anava en un vaixell amb Sofía, Marina, Vega i Sandra, a més del professor que es deia Pablo. Quan ens vam quedar sense vent, ens vam poder banyar, però finalment vam haver de vindre unes llanxes a remolcar-nos perquè no hi havia res de vent.

Després de dinar, vam fer kayak, que es com una canoa soles que dus les cames dins i que es originari dels esquimals i no dels indígenes. El kayak va ser el que menys em va agradar perquè et cansaves molt remant. Quan acabàrem totes les activitats del dia, ens van deixar anar a la platja a banyar-nos.

Al dia següent vam fer paddle surf, que és com el kayak sols que en lloc d’anar en una canoa vas dret en una taula de surf. Açò va ser el que més em va agradar, seguit pel passeig en llanxa que vam fer després.

Ens va manar després de dinar però m’agradaria poder repetir-lo l’any que ve.

El que més em va agradar de la vela va ser que el monitor ens va deixar dur el timó.

Il·lustració del logo de les Escoles de la Mar realitzat per Irene C.